Radu Mureșan în misiunea africană

Popasuri cu rost...

Miercuri, 22 februarie

Imediat după micul dejun am sunat pentru întâia dată la AltFm si am intrat în direct la ”Matinal” pentru a le vorbi de lucrarea ce o facem aici, dar si despre problemele de sănătate a lui Radu. Am urcat apoi cu Radu la pilonul de antenă pentru a ne întâlni cu reprezentantii firmei care administrează statia antenei. Ei ne-au indicat locul de unde să facem racordul în instalatia electrică, pentru alimentarea echipamentelor noastre. După prânz m-am întors la antenă doar eu cu motociclistul James, după ce mai întâi am cumpărat de la un magazin cablu si prize. Ajuns sus, am constatat că paznicul nu era acolo si totul era închis. James a coborăt dupa paznic iar eu am rămas să astept. După ce au venit, m-am apucat de  montat prizele, si de pozat cablul. Am lucrat asistat de 6 negri care nu s-au miscat de lângă mine…

View original post 2,223 more words

Leave a Reply

