Psalmul lui Radu Mureșan(contemporaneizarea Psalmului 22)


Este 4 A.M. ora României, acest Psalm a lui Radu este scris de mine cu gândul la patimile Domnului Isus, Domnul nostru, și patimile fratelui meu mai mare, Radu, al Domnului Isus și al vostru , a tuturora.

Dumnezeule, Dumnezeule de ce? , de ce nu mă-auzi?
că acum plâng, mă sting și mă sufoc!
ziua din străfundurile ființei Te implor,
te chem și noaptea, tăcând Tu mă acuzi.

Isuse ai hrănit flămânzii!,
Cu lumină ai săturat Tu orbii,
Eu vreau de-acum pentru vecie Duhu-ți
Din plin să îmi adap plămânii!

Tu te-ai aplecat la poporu-ți îndărătnic,
Nu Te-ai săturat să-ți dezvălui mila,
Că tu ești sfântul, Răscumpărătorul fără vină,
Iubirea nesfârșită, Domnul atotputernic.

Da, sunt un vierme, un om ce se sfârșește,
Toți cei ce mă văd își întorc privirea,
Dau din cap și nu-și ascund uimirea,
„S-a încrezut în Cel ce mântuiește.”

Pentru ce am fost teafăr când sugeam la țâță?
Mama cum de nu m-a părăsit?
De ce m-a iubit ea și m-a adăpostit?
Și îngerii Tăi mi-au fost a Ta prezență?

Nu te depărta de mine, căci vine necazul!
Și nimeni nu-mi-e ajutorul.
Cu răcnete târcoale-mi dă potrivnicul,
Mi se usucă puterea ca lutul.

Tu Doamne, nu Te depărta!
Că eu voi vesti Numele Tău fraților ,
Cutremurați-vă înaintea Lui, popoarelor,
Căci El nu disprețuiește, nu se ceartă
Cu omul nevoiaș. Nu-și ascunde Fața
Ci ascultă pe cel ce jinduiește a Lui prezență!
Tu ești pricina laudelor mele,
În adunarea cea mare,Doamne!
Marginile Pământului se vor întoarce
Și va povesti lucarerea neamurilor ce se vor naște!

Prin credinţă au cucerit ei împărăţii, au făcut dreptate, au căpătat făgăduinţe, au astupat gurile leilor,
au stins puterea focului, au scăpat de ascuţişul sabiei, s-au vindecat de boli, au fost viteji în războaie, au pus pe fugă oştirile vrăjmaşe.
Femeile şi-au primit înapoi pe morţii lor înviaţi;
unii, ca să dobândească o înviere mai bună, n-au vrut să primească izbăvirea care li se dădea, şi au fost chinuiţi.

Credința are două fațete: pe una o dorim toții, minuni și fapte mărețe, iar de cealaltă avem parte toți: suferința pentru slava viitoare.

3 thoughts on “Psalmul lui Radu Mureșan(contemporaneizarea Psalmului 22)

  1. frumos psalm. am citit si “povestea” lui radu. Domnul sa se atinga de el cu vindecare! si sa dea Domnul cat mai multi medici ca tine in spitale.

  2. Fratele Radu Muresan, a trecut in realitatea lui Dumnezeu, ieri 24 aprilie 2012.
    Domnul sa mangaie familia greu incercata si pe fratii in Cristos!
    Azi 25 aprilie, va avea loc o seara de priveghi, la Biserica Speranta din Cluj-Napoca, de la ora 19.
    Joi 26 aprilie 2012, va avea loc slujba de inmormantare, la cimitirul din Cordos, incepand cu ora 14.

Leave a Reply

