de la Alexandru

Pasarea Phoenix Remixed & co

Eram pe strada Meţianu, denumită astfel după cel ce a fost cîndva episcop ortodox. Cum este o zonă pietonală aici îşi fac concurenţă tot felul de oameni cu pretenţii de “fund raising”. Apar persoane cu cele mai oribile şi vizibile boli, malformaţii, operaţii sau pur şi simplu cu un copil în braţe. Azi era şi un bărbat cu un copil, aşa că m-am mirat “cum s-a diversificat piaţa muncii, domle!” Ba în urma mea o doamnă a cumpărat un salam ieftin pentru cîinele ce aştepta răbdător în stradă. Vînzătoare i-a recomandat parizer, ce tocmai cumpărasem şi eu, dar i-a mai spus să nu îi dea chiar în faţa magazinului. Corect!

Cu toţii am făcut într-un fel sau altul “fund raising” adică am avut nevoie de bani şi i-am cerut. Dacă nu oamenilor, cel puţin lui Dumnezeu. Nimic greşit pînă aici.

Dar ce e greşit, că de la un timp te…

View original post 837 more words

Leave a Reply

