Un vis interesant – Cold war child


Am o repulsie față de cărțile despre vise. Câți autori atâtea păreri. Aici se speculează cel mai mult fiindcă este vorba despre subiectivism. Azi noapte am visat mai toată noaptea un singur vis, defapt era un film la care eu mă uitam, și mă uitam cu interes fiindcă nu-mi aduc nici acum aminte să-l fi mai văzut vreodată.

Era vorba despre un general din armata U.S. în timpul Războiului Rece. Acesta avea un prieten foarte bun cu care a copilărit, Igor, care alesese și el aceași profesie ca generalul nostru, fiind colonel al armatei rusești.  Devotamentul de țară îl face pe generalul nostru să-și sacrifice singurul copil, trimițându-l în Rusia pentru o vacanță de câteva săptămâni la prietenul lui Igor.

Acest băiat era împreună cu vărul său,Jimmy, și avea o misiune secretă de îndeplinit. Purta cu el un dispozitiv mic, care era o bombă cu efecte distugătoare devastatorare. Plecau amândoi în vacanță la prietenii lor din Rusia, copii colonelului.

Băiatul generalului începe să-i fie teamă și era într-o continuă angoasă, însă Jimmy controla situația încurajându-l.

Tema filmului era aceasta, generalul care își sacrificase fiul și prietenia pentru devotamentul lui patriotic. Nu știu cum s-a terminat, fiindcă m-am trezit.

Leave a Reply

