Sami are nevoie de ajutorul nostru!


UPDATE:

Mi-a scris Sami că suma pentru operație s-a adunat!!! Preabunul Dumnezeu e milostiv! Ține să mulțumească RVE București & Cluj, tuturor oamenilor cu inimă bună ce l-au ajutat financiar și în rugăciune.

Eu vreau să mulțumesc doamnei Vicky Sasu, Ancăi Brășfălean de la RVE. Pastorului și prietenului meu Octavian D.Baban, Emil Bartoș,  care s-au implicat în cazul lui Sami.

Mulțumesc tuturor celor necunoscuți care au contribuit financiar. Prietenilor de pe e-theology, din care eu și Sami facem parte. Colegilor și prietenilor mei și a lui Sami.

Mulțumim tuturor!

Să nu uităm că Sami are în continuare nevoie de rugăciunile noastre, urmează operația și însănătoșirea grabnică! Doamne-ajută!

 

Sami Cociorvan are 22 de ani, este student la Politehnică, membru a unei biserici penticostale, este un prieten cu care țin legătura de ceva ani. A fost diagnosticat cu  acromegalie prin adenom hipofizar, o tumoră ce-i apasă hipofiza și-i pricinuiește dureri îngrozitoare de cap. După ce adună banii, în 2 săptămâni va fi operat, însă operația trebuie făcută cât de repede, fiindcă tumora crește.

Și-a făcut investigațiile și e hotărât să se opereze la Spitalul Monza, și doar operație îl costă 6000 de euro.

Cei care vor să-l ajute , Sami mi-a trimis contul lui de la bancă, iar cei de peste hotare, să-l contactați pe el, e mai priceput cu informatica decât mine.

Cociorvan Samuel RO34 RZBR 0000 0600 1438 6530 Banca Raiffaisen

12932593_1524579297846784_9081000694946968769_n

7 thoughts on “Sami are nevoie de ajutorul nostru!

    1. scuze, recunosc că n-am fost și nu sunt de 10 la gramatică. Tare mi-aș dori să zăbovesc lângă un tom de gramatică română, n-am vreme de multe. Oricum mulțumesc de atenționare.

Leave a Reply

