Indienii mei


Mi dor de-un wrestling cu indienii mei,

Nathi să-mi gâdile gâtul, iar Patrick să sară-n suliță pe mine,

Să mă las bătut, să mă sufoc de râs sub ei,

Să scap de ale lor mânuțe când îi asmuț pe tine.

 

 

Mi dor să dorm cu Nathy când visează cu escavatorul,

Și mă-mpingă împreună cu gunoiul, între brusturi și urzici.

Mi dor  Patrick, ce-mi croșetează părul,

Fumându-și degețelul, cu poftă-n ascunziș.

 

Să cânt la fluier pe-a grăsunului burtică,

Un Babel turn din lego să clădim,

Buchisind o cărticică, eu să n-nțeleg nimica,

Pe-a turnului băncuță, ungurește să citim.

 

Leave a Reply

